CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

marți, 25 septembrie 2007

Regret

Stau de multe ori si ma intreb, ce inseamna sa regreti... Am invatat si am citit despre fel si fel de omuleti cu astfel de preocupari mondene, dar parca e altceva din perspectiva mea, pur egocentrica si egoista...
Regret un cuvant nespus, regret o vorba aruncata cu rautate, regret un gest nefacut, regret o mangaiere neoferita, regret timpul pierdut, regret anticipat timpul pe care il voi pierde, regret un drum nefacut la un om pe patul de moarte, regret cearta aceea stupida, regret ca nu ma duc destul de des sa vizitez un mormant, regret ca nu spun "te iubesc" suficient de des unei persoane, regret ca nu am acum pe cineva langa mine, regret un telefon dat, regret un mesaj scris, regret o zi pierduta, regret o ocazie unica pierduta pentru totdeauna, regret ca am fost prost cand nu trebuia, regret ca inca mai sunt, regret ca imi pasa cand ar trebui sa dau cu piciorul, regret ca vad mai mult decat ar trebui, regret ca nu sunt ignorant si regret ca regret atat de mult de ma satur doar auzindu-ma. Mi-ar trebui doua trei palme peste cap sa ma trezesc la realitate... sau poate sunt mai treaz decat altii si poate tocmai de asta regret atat de multe. O viata fara regrete? Unde zei, o fi?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu cred ca exista om pe lumea asta,care sa nu aiba regrete....mai sunt unii care nu le constientizeaza...am si eu cateva regrete si le regasesc printre randurile tale...ce bine ar fi sa existe lumea fara regrete...

Anonim spunea...

Dragul meu, stii bine ca nu are sens sa regreti, ci doar sa inveti. Zeii te vad, te inteleg si te iarta. Cat despre cei care sunt aici, printre noi, stii ca inca mai e o sansa sa repari ceea ce regreti chiar daca "tempus fugit".

Parerea mea...

Trubadur spunea...

Da stiu si ma ocup de asta, asa cum ai aflat. Raman cel mai optimist pesimist, care inca mai incearca sa dreaga una alta pe ici pe colo, cot la cot cu tine... :)

Oancy spunea...

...Regretele...Oricar de mult te-ai stradui sa faci unele lucruri perfecte, tot nu poti scapa de regrete...nici nu ai timp sa itzi dai seama cand intervin in viata ta...nu exista om care sa nu aiba regrete...e adevarat, unii au mai multe, altii mai putine..dar importan este sa le constientizezi si sa incerci sa repari tot ceea ce regreti...Pt k asa cum spune o vorba din popor "Mai bine mai tarziu decat niciodata"...