CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

duminică, 23 septembrie 2007

Melancolie

Usor melancolic (de unde si titlul) si mai bine dispus azi, ca doar maine arunc o demisie mult asteptata sefilor de la prezentul job de [...], mi-a venit din nou in minte "evenimentul" sarbatorit cu intarziere vinerea asta (data ar fi fost 15 septembrie). Am pus ghilimele pentru ca este un eveniment pentru mine, desi poate parea nesemnificativ pentru cineva din afara... Pe 15 septembrie s-au facut 10 ani de cand ii numesc "pretini" pe ceilalti 5 membri din grupul vesel. La 25 de ani, eu o numesc o realizare, mai ales in prezent, cand caracteristica generala a relatiilor interumane este superficialitatea. Uite ca se poate si altfel.
Nu pot sa vorbesc despre asta, fara sa pomenesc si de o prietena draga, Valentine (se stie ea :) ), pe care o cunosc doar de 17-18 ani... Astfel de relatii te tin in picioare in momente in care primesti doar suturi de pe la "binevoitori" sau de la viata in general. Nu degeaba se spune ca "viata e o [...]".

4 comentarii:

Anemari spunea...

Multa bafta la noul serviciu!

Trubadur spunea...

Sa fie si merci... :)

Anonim spunea...

Hmmm, 17-18 ani, si eu care aveam senzatia ca au trecut 17-18 zile. Felicitari pentru blog si mai ales LA MULTI ANI!
Ce ascult acum... "Fericirea este un ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata". Eu as adauga: Da, daca alergi langa cine trebuie. Eu stiu ca cel putin de 17-18 ani am alaturi de cine si ca am mai castigat cativa in timpul maratonului!

Trubadur spunea...

Da Valentine, alergam in continuare cot la cot si e bine. Mai e mult si multe de facut. Ne vedem la urmatorul popas. ;)