CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

vineri, 28 septembrie 2007

Fumator de ocazie

Uite asa, imi aprind o tigarica nenorocita (pe bune!!) ca sa gasesc inspiratia pentru articolul asta. Inspir cu toata puterea (ramasa) in plamani... e al naibii de buna! Ma delectez cu indeletnicirea asta de cativa ani buni si sunt ca multi fumatori rusinat parca sa marturisesc... Fumezi? Si vine un "da" chinuit, parca batut, dar imi vine imediat in minte... parca as fuma o tigara... Am citit tot ce se poate citi despre fumat, am vazut si inteles ca iti face rau, simt pe pielea mea chestiunea, dar uite ca nu-mi vine sa ma las. Si cum va sari orice nefumator, "asa zic toti!". Hai sictir! Nu vreau, nu pot, ce mai conteaza? Sunt prigonit destul la serviciu, unde trebuie sa iesi in curtea "blocului" ca sa fumezi, asa ca nu mai conteaza. Oricum, parca te loveste si un sentiment de victima amarata, deci cu atat mai bine. Nu mai poti fuma nicaieri. E uite ca fumez, numai asa, ca-mi place! Autodistructiv si naiv, nu?

0 comentarii: