CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

joi, 20 septembrie 2007

Dorinta

Dupa indelungi dezbateri cu mine insumi, m-am hotarat sa abordez si un subiect care din varii motive este mai dificil in acest moment. Este vorba de lansarea mult-asteptata a primei melodii a lui Catalin si, implicit, a albumului. Am asteptat cu ceva indoieli aceasta lansare, nereusind sa acord credit compozitorului "titan" de pe la noi, omniprezent acum pe micile ecrane si care nu imi inspira nici macar o umbra de incredere; incredere in abilitatile de compozitor. Maculatura. Muzica de consum sau comerciala cum i se spune, cam asta e eticheta pe care o acord acestui geniu local. Rezultatul a fost, din pacate, pe masura sumbrelor mele presupuneri, iar perspectivele, deloc roz. In loc de o campanie focusata pe Catalin, in loc de o melodie facuta pentru el, in loc de o promovare reala si orientata spre viitor, am primit un clip fad, unde personajul principal pare sa aiba mai degraba o aparitie specifica unui invitat. Prezenta sacaitoare a lui Moga, aparent in toate clipurile din prezent, se face simtita si aici, iar domnisoara itita si ea pe acolo, versata in ale unei slujbe vechi adusa la statut de "emancipare", absoarbe ca un burete atentia, transformand totul in marea lansare pe orbita a MM. Ziarele vuiesc de lansarea soc a acesteia, cadre fierbinti o prezinta in toata splendoarea ei... undeva, pierdut in decor este si Catalin... Cu el cum ramane? Universal, casa minune de discuri, ce face? Cam limitata demonstratia de forte, nu vi se pare? L-au facut un star? Cum? In fine, putin dezamagit de rezultatul acestor luni de munca care au picat tot pe seama lui Catalin, am ascultat melodia de n ori... treptat ajunge sa iti placa sau poate doar mie... S-ar putea bineinteles sa nu fiu suficient de obiectiv, tinand cont ca l-am cunoscut si am vazut cine e si ce poate. Ce mai ramane de zis? Doar un "Succes Cata!", lupta si incearca sa razbesti singur, pentru ca e clar ca nimanui nu-i pasa.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai dreptate,Catalin are o voce buna,dar cu melodia asta nu demonstreaza absolut nimic..e mult prea comerciala,vocea aia lucrata de calculator cel putin pe mine ma sâcâie,Marinescu aia sau cumo cheama,a zburat si ea prin videoclipul ala pe acolo,voce nu prea are,dar asta este...cred ca toata lumea se astepta inclusiv celor care nu le-a placut de Catalin(Mai ales!!!)sa fie un mega succes,melodia dar....

Trubadur spunea...

Trist, dar adevarat. Acum ramane de vazut ce va face in viitor si, mai ales, cum se va mentine.