CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

duminică, 14 octombrie 2007

Aequitas

Un pas inainte, doi inapoi... alti trei inapoi si tot asa. Bine, exagerez putin pentru accentuarea "dramatismului", dar nu e departe de adevar. Cam asa merge, cel putin pentru mine, viata. Uneori un pas inainte, chiar unul timid, e mai valoros decat zece inapoi pe alte planuri. Compensare, echilibru si intelegere. Uneori imi permit si luxul compasiunii. In ultimele cateva zile am trait din plin experienta unor pasi inainte si noi perspective se intrevad. Draga Valentine, cand citesti randurile astea, vei intelege mai bine ca oricine la ce ma refer. Personalitate fluida. Poate la o examinare superficiala ar fi catalogata ca labilitate, dar cine e X sau Y sa zica asta despre altcineva? Acum e mai bine si oricum, trend-ul general este unul ascendent, dupa cum am vorbit ultima oara. E interesant de observat cum se schimba dinamica si energia de care dispui cand esti in urcare. Foarte interesant. Oricum sunt mai bine dispus acum si nu este foarte frecventa starea, vroiam sa ma "laud" putin... :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cute, very cute... Echilibr si justitie in toate, nu? pai, daca-i asa, inseamna ca urmeaza multe lucruri frumoase pentru tine, ca altfel o sa ramana balanta stramba!
Succes,
si abia astept sa-mi spui cum e la noul job.

Trubadur spunea...

Si eu abia astept. Daca amandoi abia asteptam hai sa ne deplasam batranetile spre un loc de intalnire saptamana viitoare draga mea... ca nu mai am rabdare, vreau sa ma laud in gura mare...

Valentine spunea...

hello, mi-am pierdut telefonul, asa ca daca vrei scrie-mi un mail sau da-mi un mess.
Vineri esti invitat la party...sterge comentariul dupa ce citesti,
pupici si abia astept sa te lauzi