CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sâmbătă, 3 noiembrie 2007

Haine noi, obiceiuri vechi

Uite ca am ajuns si la sfarsitul anului asta, mai incet mai repede, depinde de fiecare si ne pregatim de ceea ce a fost anuntat ca fiind o "iarna blanda". Sincer, m-am saturat de iernile astea bizare, in care fie ai temperaturi de -30, fie ai o primavara mai racoroasa. Imi lipseste iarna de acum 10-15 ani, cu oameni de zapada, batai cu bulgari de zapada... mai simplu spus, cu zapada! Nu stiu altii cum sunt, dar pe mine ma scoate din sarite mlastina in care se transforma Bucurestiul pe timp de iarna in prezent, pentru ca fie e prea cald si zapada se topeste, fie nu ninge! Din pacate trebuie sa ne acomodam cu aceste anotimpuri hibrid, care contrazic structura sezoanelor invatate prin scoli. Un Bucuresti acoperit de zapada ar arata mai bine, mai ales prin centrul istoric, de curand renovat. Cred totusi ca va trebui si anul asta sa-mi pun pofta-n cui si sa sar pe garduri si prin pomi de fiecare data cand trece cate o masina, ca sa nu ma fericeasca cu cativa litri de noroi/zapada/ulei de masina, un amestec deosebit de altfel.


Asa ca, ma pregatesc sa trec la haine noi, pentru iarna virtuala ce va urma, dar mai mult ca sigur voi ramane ca si anul trecut, cu aceleasi obiceiuri (vezi orasul dupa ce ninge o data si se topeste tot).

1 comentarii:

Admin spunea...

Iarna blanda, sau, in traducere libera, fara prea multa zapada. Imi lipsesc si mie iernile acelea pline de zapada, imi lipseste iarna in esenta. Hai sa fim optimisti, poate in zadar, si sa speram ca iarna asta va ninge si vom putea face oameni de zapada!